Fyller i blanketter för glatta livet

Nu ni. DJ Präktig har varit i farten.

Inte bara har jag bokat flyttbil (i mitt namn så bara jag får köra den HOHOHO jag älskar att köra stora bilar, min kille kommer bli såå besviken när han inser att jag dragit vinstlotten i bil-dragningen), jag har dessutom gjort adressändring hos skatteverket (där är det gratis kids, om ni gör det via adressändring.se kostar det pengar).

Nu har jag bara en vecka kvar på jobbet. Sen har jag semester i sex veckor (helt. sinnessjukt.) och under den tiden flyttar vi det är så otroligt kort tid kvar nu jag kräks av glädje.

Bild härifrån. 

Min kille vill oerhört gärna ha rosor i hela trädgården. Själv orkar jag bara engagera mig i växter jag kan äta upp. Typ chili. Inte lika vackert dock.

2 reaktioner på ”Fyller i blanketter för glatta livet

Kommentera

