Man vinner 500kr och förlorar en bil

Saker har hänt kan man väl säga.

  • Idag skickade vi pengarna till mäklaren. Om åtta dagar åker vi dit och skriver på det sista och får nyckeln.
  • Vi har packat ner ungefär 1/4 av lägenheten och hallen är redan full. Det är alltså en hall stor som en mindre fotbollsplan ungefär.
  • Bilen har gått sönder. Perfekt. Både ekonomiskt perfekt och tidsmässigt perfekt! PEEErrRRRfekt.
  • Jag har sålt köksbordet och stolarna! Aaaaah ljuvligt. Hon som köpte dem sa ”åh du tänkte också att du gillar shabby chic när du köpte dem?!” ”ja. just det :)))).” svarade jag, och sa inte att jag ärvde dem av mina farbror när han dog
  • I morse steg jag upp 03.00 för att åka till jobbet för sista gången (förhoppningsvis någonsin, åtminstone på ett tag). ADJÖÖÖÖ 10 mil enkel väg till jobbet!

p.s tänk den som hade kunnat bära upp ett par såhär lösa jeans. Jag hade sett ut som jag hade blöja och förvuxet kön om jag försökte. Bild härifrån.

2 thoughts on “Man vinner 500kr och förlorar en bil

Kommentera

